Kurumsal Web Servis

Kurumsal web servisin açılma amacı; kurumların/şirketlerin UYAP Kurum Portal Bilgi Sistemindeki sınırlı kullanıcı sayısından etkilenmeden dava ve icra dosyalarına ait bilgileri kendi veri tabanlarına ekleyip raporlama gibi işlemlerini yapabilmelerini sağlamaktır. Kurumlar/şirketler kurumsal web servisi kullanarak davalarına ait evrak, makbuz gibi UYAP sisteminde oluşturulmuş ya da tarayıcıdan geçirilip UYAP sistemine aktarılmış tüm belgeleri alabilmektedirler. Ham verileri alıp kendi sistemlerine entegre ederek tüm davalarını daha sağlıklı bir şekilde kontrol edebilmekte ve istedikleri bilgileri raporlayabilmektedirler. Servis kullanıcı bazlı olmadığı için tüm bilgileri bir kere sistemlerine aldıktan sonra davalarıyla ilgili değişiklikleri servisin sağladığı güncelleme yöntemleriyle kendi sistemlerine online aktarabilmektedirler. Kendi sistemlerinde bu bilgileri istedikleri kullanıcılara açabilmektedirler.

Kurumsal web servis UYAP sisteminden verilen tüm servisler gibi özel TT VPN (lease line) hat üzerinden verilmektedir. Servisi kullanmak isteyen kurumlar ilk önce test ortamında geliştirme yapmakta ve sonrasında gerçek ortama entegre edilmektedirler. Servis sürekli gelişen bir yapıdadır ve kurumların istekleri doğrultusunda geliştirilmektedir.


Nasıl
Kullanırım?

Kurum Portal'ı kullanmak için sadece 3 adıma ihtiyacınız var...
Daha fazla bilgi için tıklayınız

1

Evrakların Temini

'Nasıl Abone Olunur?' sayfasında belirtilen kamu veya özel kurumlara ait evraklar temin edilir.

2

e-İmza
m-İmza

İmza sağlayıcı firmalardan elektronik imza veya GSM işletmecileri tarafından mobil imza edinilmelidir.

3

Ödeme ve Protokol

Kurumlar kayıtlı dosya başına yıllık belirtilen ücretleri ödeyip, kurum portalden rahatlıkla faydalanabilirler.