Nasıl Abone Olunur?

Kamu Kurumları için;

1- Kurumun tarafı olduğu davaları takip edebilmek için için isim, soy isim ve T.C. kimlik numaraları belirtilen kişilere UYAP Kurum Portal Bilgi Sistemi giriş yetkisi verilmesi talepli bir dilekçe.
2- Sözleşme (Her sayfası paraflı, son sayfası kaşeli ve imzalı iki suret gönderilecektir.) (Sözleşme örneği için tıklayınız.)
3- İmza Sirküsü veya beyannamesi

Özel Şirketler için;

1- Şirketin tarafı olduğu davaları takip edebilmek için isim, soy isim ve T.C. kimlik numaraları belirtilen kişilere UYAP Kurum Portal Bilgi Sistemi giriş yetkisi verilmesi talepli dilekçe.(Dilekçe örneği için tıklayınız.)
2- İmza sirküleri
3- Kuruluş Gazetesi (Varsa ünvan değişikliği gazetesi)
4- Faaliyet Belgesi
5- Sözleşme örneği (Her sayfası paraflı, son sayfası kaşeli ve imzalı iki suret gönderilecektir. Sözleşmenin formatının bozulmaması, açıldığı haliyle yazdırılarak gerekli alanların el ile doldurulması gerekmektedir.) (Sözleşme örneği için tıklayınız.)

*Not-1: Belgelerden imza sirküleri ve faaliyet belgesinin (veya oda sicil sureti) aslı veya noter onaylı fotokopileri istenmektedir.
*Not-2: Sisteme giriş yapacak kullanıcıların elektronik veya mobil imza sahibi olmaları gerekmektedir.
*Not-3: Dosya sayısı ve ödeme bilgileri evraklarınızın Başkanlığımıza ulaşmasına müteakip mail ile tarafımızca bildirilecektir.

Belgeler tamamlandıktan sonra Adalet Bakanlığı Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığına (Ergazi Mahallesi Fatih Sultan Mehmet Bul. No: 448/B PK: 06370 Yenimahalle/ANKARA) gönderilmesi gerekmektedir.

Nasıl
Kullanırım?

Kurum Portal'ı kullanmak için sadece 3 adıma ihtiyacınız var...
Daha fazla bilgi için tıklayınız

1

Evrakların Temini

'Nasıl Abone Olunur?' sayfasında belirtilen kamu veya özel kurumlara ait evraklar temin edilir.

2

e-İmza
m-İmza

İmza sağlayıcı firmalardan elektronik imza veya GSM işletmecileri tarafından mobil imza edinilmelidir.

3

Ödeme ve Protokol

Kurumlar kayıtlı dosya başına yıllık belirtilen ücretleri ödeyip, kurum portalden rahatlıkla faydalanabilirler.